Tisdag 14 Juli

Tjabba(:
Haha idag händer världens roligaste grejj på jobbet. Satt och pratade med två gamlingar och helt plötsligt började dom fråga massa saker om mig tex hur många år jag var och så. Sen så kommer en kille in som jobbar där och helt plötsligt börjar dom fråga om jag är hans tjej. Dom börja planera att vi ska gifta oss och hela kittet. Men det som är det roligaste är ju att han är 37 år. HAHA så nu är man väl snart bortgift också x)

Ikväll har jag varit med Jenny(: Vi har hunnit med att cykla fram och tillbak till Alvik, suttit ute och pratat, kollat på lägenheter och sett massor med tv. Vi kollade på ett program som handlade om en familj som hade åtta barn vara sex av dom var tre år och två av dom var sex år. Shit vilket kaos det var, mamman han inte med något annat än att passa dom små liven hela tiden. Nä fy fan så där många ungar ska jag då aldrig ha, man skulle ju bli utbrännd efter en dag ;>


Nu är det dags för lite Privileged och sen sängen, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: sara

SVAR: jag är bara hemma i luleå till på torsdag, så om jag ska fixa naglarna så måste det vara innan den 23:e eller under dagen den 23:e ;o

2009-07-17 @ 19:59:39
URL: http://saranilsssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0