Måndag 13 Juli

Tjenna(:
Ny vecka och det innebär ännu en vecka med jobb. Råkade försova mig imorse, tryckde av väckarklockan och just när jag tänkte gå upp så somnade jag igen. Ja det kan nog bero mycket på att jag inte går och lägger mig i så rimlig tid direkt;> Men äre sommarlov så är det, för det gör ändå inte så mycket om jag går som en zombie på mitt jobb;P haha

Ikväll har jag hunnit med att åka in till stan en sväng och sen vidare till Kronan. Seriöst så fick ja värsta choken när jag kom dit, trodde inte det fanns så snygga hus där. Men det var visst ett nybyggt område x) Riktigt trevligt var det då iallafall(:

Haha just det ni ska få höra vilken tabbe jag gjorde idag också. Jag skulle nämligen koka gröt, och jag menar hur svårt kan det vara? Jag kollade bara på paketet vad det skulle vara i och sen var det klart. Men ni som äter mycket gröt vet ju att det inte är speciellt många ingredienser, havregryn,vatten och salt. Men sen när jag skulle äta den tyckte jag den smakade lite konstigt, eller detn hade typ ingen smak. JA då hade Maria glömt att stoppa i salt, bra jobbat va x)

Nu väntar sängen, pusstjing(:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0