Onsdag 8 Juli

Tjennare(:
Ojoj vad segt det var idag att kliva upp klockan sju, trodde jag skulle däcka i sängen igen nästan;> Men jag pallrade mig upp iallafall och cyklade till jobbet. Där möttes jag av alla glada gamlingarna som alltid är lika pratsamma(: Idag hade vi grillfest och det diggade dom stort! Just det lyckade såklart klanta mig och skära mig i tummen så det typ strömmade ut blod!;O

Efter jobbet blev det en powerwalk med Amandisen, och den här gången blev vi då iallafall inte jagade av någon jävla geting som tur var!(: Och ikväll blir det att spela lite Wii hos Amanda med henne, Jenny och Alex;D Tur att jag har två kontroller och Amanda två! Sorry för er andra som inte får vara med min ni kan ju alltid titta förbi om ni har tråkigt;> 

Jokki tack för din komentera, det värmde:D Nog för att du typ är trippelt så smart som vad jag är;D haha


Dagens Outfit:


Jeansväst- H&M
Tunnika-Veromoda
Leggins-H&M
Skor- Ecco
Väska H&M

Nu är det dags för middag, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: jokki

haha inte på handelsgrejjer Gurr!

2009-07-09 @ 11:12:33
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0