Onsdag 1 Juli

Tjabba(:
Idag hade jag ännu en körlektion och fick fortsätta att köra runt i bergnäset. det gick bra idag också och jag gjorde inte nå stora misstag så det känns skönt(: Efter körlektionen tog jag mig en lite tripp in till stan och där hittade jag en as söt klänning som jag kollat på ett tag och nu fick den äntligen bli min(: köpte även lite accesoarer som matchade med klänningen. Efter det fick jag snabba mig hem och slänga i mig lite lunch för sen var det bad som gällde. Åkte med Jenny till storsand, och det var as mycket folk och sjukt varmt(: Årets första dopp för mig blev avklarat!;D


På kvällen blev det stor släktträff i Sörbygården eftersom våra släktingar från USA är här och hälsar på(: Och den här gången var dom tio stycken, så det blev riktigt mycket folk. Men det var väldigt trevligt att träffa alla(: Men sen blev det lite långtråkigt utan Olivia my neighbour och tremänning eftersom hon var i Lidas stuga;S Så hade ingen i min egen ålder där. Men då fick jag umgås med hennes systrar Felicia och Rebecca och det blev väldigt trevligt speciellt efter ett tag när vi var lite kalas;D

Jag igår på släktträffen:




Rebecca och Felicia(:


Nu ska jag kila, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0