Fredag 17 Juli

Tjabba(:
Har varit dålig uppdatering här dom senaste dagarna men ni har inte missat speciellt mycket för just nu består mitt liv mest av att jobba hela dagarna. Men jag har ju även hunnit med annat som att vara med mina kompisar och så(: Och just nu är jag så sjukt less på att jobba!;O Men jag har ju bara en vecka kvar att klara mig igenom sen har jag äntligen sommarlov på riktigt(:

Ikväll har jag varit på bio med Jokki och Elin och kollat in Harry Potter 6. Även fast jag bara har läst dom fyra första böckerna är jag ändå lite av ett fans eller iallafall när det kommer till filmerna, har sett alla dom första fem filmerna typ tre gånger var x) Men jag är ju ingen som direkt diggar att läsa så jag pallar inte att läsa dom tre sista böckerna nu, så då är ju filmerna ett perfekt val för mig. Den här filmen var väldigt bra, både spännande men dom hade även fått in sjukt mycket humor i filmen för att vara Harry Potter så det var ju bra. Men det var tur att jag hade med mig Jokki och Elin som läst alla böckerna, så att dom kunde förklara alla konstiga grejjer som hände x) haha




Just det, de är bara två veckor kvar till jag fyller år nu!

Nu ska jag krypa ner i sängen, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0