Torsdag 22 Januari

Hallå(:
Idag hade vi sovmorgon till 12:40 så jäklarnas skönt och så kommer vi ha resten av vårterminen!:) Fast idag hade jag sådär supertråkigt hemma jag var på världens socialaste humör ni vet när man bara vill prata av sig med någon men nä då var de ju ingen hemma. Så jag började dunka musik istället i hela huset så kände jag mig lite mindre ensammen och det hjälpte typ. Sen så kilade jag till bussen som gick 12:15, jag tänkte att jag lätt skulle hinna till skolan innan 12:40 men nä då var bussjäveln försenad. Och på bussen var det typ inte en enda kotte och jag som var på så bra humör och ville snacka med någon. Sen så gick tiden typ super snabbt så när vi var i bergnäset så var klockan 12:37 och jag började om tre minuter. Shit pommes tänkte jag och blev typ super stressad för jag hade ingen aning om vars vi skulle vara på idrotten. Sen hoppade jag av bussen och då var klockan 12:39 så jag tänkte att jag springer till hälsans men ne då var det ju svin halt ute så jag ramlade typ varanan sekund och alla som gick förbi mig fick nog ett gott skratt. Maria var bambi på hal is! >.< Som tur var så han jag precis komma när min klass gick in i en sal. På idrotten hade vi badminton som var ganska så chill och efter det hade vi ARL i en timme. Så idag gick jag i skolan från 12:40-15:00 är det inte underbart så säg!:D

Efter skolan tog jag en löptur runt byn och det var himlarns skönt. Nu är Maria igång för fullt med att träna på egen hand och det funkar faktiskt ganska bra. jag känner att min slö period liksom är över nu och när jag tränar så mår jag så mycket bättre också. Och jag vill ju inte heller se ut som en köttbulle som typ rullar fram ;> haha

Nu kallar matteboken på mig, Ha det bra allesammans:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0