Söndag 25 Januari

Hallå(:
Phu igår var det en riktigt jobbig dag jag,jenny,Linnea och Cia drog iväg klockan halv tio mot gammelstad för vi är ju konfrimandledare och skulle träffa alla konfrimander för andra gången. Vi är typ 20 ledar på 130 ungar, det är helt sjukt många som ska konfrimera sig det här året alltså. Vi jobbade från 10:00 till 18:30. Det började med att vi ledare blev indelade i olika grupper och jag hamnade i musik gruppen där vi skulle sjunga. Vi skulle nämligen ha någon sorts gala med massa låtar och jag tänka liksom att det skulle vara lungt men efter att sjungt alla låtarna minst 32 gånger så var jag gode less kan jag säga. För konfrimanderna var uppdelade i fyra grupper och vi skulle sjunga åtta låtar för varje grupp så det blev 32 låtar samanlagt plus att vi sjung massa snabbrepriser också. Men det var ändå roligt att sjunga och alla var helt positiva till det förutom en grupp som typ inte sjöng med till en enda låt. Efter att jobbat 8 och en halv timme var jag ju ganska så död i huvudet men det är ju lätt värt det!(:

På kvällen blev det bara att ta det lungt och vara med mina kvinnor Jenny och Amanda och kolla Step up 2 the street, fan vad bra den är alltså! Dom dansar ju så suvärent bra och man önska ju själv att man var en fena på att dansa och jag tycker lätt tvåan är mycket bättre än ettan för det känns som att i tvåan dansar dom mer avancerade danser och så. Sen blev det att sitta vid datan för Amanda hade ungefär hundra grejjer hon skulle visa för mig och Jenny på Youtube, Amanda nötter verkligen Youtube ibland haha;) Och sen så lärde Amanda mig massa nya coola grejjer om våra Iphone som jag inte hade någon aning om;P

Älsakar den här scenen i Step up 2 the street<3

Idag är det söndag och min söndag har typ bestått av att plugga Matte B, usch vad jag inte tycker om mattte b eller visa grejjer är ju som ganska enkla men andra saker  fattar man typ noll av och jag som har så dåligt tålamod ger typ upp efter jag försökt två sekunder. Jag fattar inte varför man ska lära sig visa grejjer som typ andragradsekvationer för jag menar det är ju inte direkt så att jag kommer använda det sen i framtiden, eller ja man vet ju aldrig;P

Nu ska jag gå och göra milkshake, så jäklarns gott det är(: Ha det bra allesammans:D

Kommentarer
Postat av: jokki

alltså jag älskar också den filmen, satan vad jag vill kunan dansa så! Och att vi ska åka skrillor nästa helg, ja längtar redan!

2009-01-26 @ 15:28:39
URL: http://jokkihanna.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag älskar också den scenen, den är så jäkla grym :)

2009-01-27 @ 22:45:34
URL: http://lindahallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0