Onsdag 21 Januari

Hallå(:
Jag måste bara berätta att igår var det ju Tisdag och det innebär att det kommer ett nytt avsnitt av både One Tree Hill och Gossip Girl!:D Så på tisdagkvällar så befinner sig alltid jag,Jenny och Amanda hemma hos Amanda och kollar dom nya avsnitten, fast inte igår för då skulle visst Amanda plugga men jag och jenny kollade det som vanligt!(: Alltså till att börja med så var One Tree Hill super bra igår, det bästa var ju typ Lucas och Peyton som vanligt dom är ju bara för söta tillsammans<3 Gossip Girl var också helt bra och faktiskt fast det är ändå lite tjorvigt så man fattar som inte vissa saker nu typ. Och Nate vad tusan hade han gjort med håret det var så där sjukt fullt igen, hoppas han snyggar till sig till nästa avsnitt;) Okej det här var ju kanske inte så intressant att läsa för dom som inte kollar One Tree Hill och Goissp Girl men då får ni helt enkelt skita i att läsa det;P Förrästen Lena J om du läser det här så måste jag få sista skivan av OC!(:

Ja och idag har det inte hänt allt för mycket, nu när vi fått vårat nya schema så är Onsdagar lätt våran värsta dag för vi har fyra lektioner och börjar vanlig tid. Och så har vi bara såna där tråkiga ämnen idag fast ioförsig så gör vi typ nästan inget på skolan nu känns det som så det är ändå ganska så chill. Efter skolan blev det en liten tripp till stan med Emma och just det utanför Åhlens så stod det typ ett helt gäng och vi började fundera varför alla stod där men sen när vi kom ut från Åhlens så var det typ pågång värsta fighten där, trodde typ dom skulle börja slås men det blev inget eller iallafall inte när vi var där. Det var ju lite typiskt för jag och Emma ville ju se det;Phaha

Efter skolan så blev det hem och äta middag sen skjutsa Eric till hälsans för han ska börja spela innebandy, medans han var på träning så tog jag och mamma en tripp till Storheden för vi letade först pjäxor men hittade inga för jag hade nämligen tänkt börja åka skidor kanske lite då och då för det är ju super bra träning. Men vi hittade inga så istället började jag kolla på plattångar för jag måste ha en ny för min suger apa. Jag köpte en sån där röd plattång som typ går på reklamer nu och den verkar typ super mega bra!(:

Nu ska jag gå ner och dricka té, Ha det så bra allesammans:D

Lucas and Peyton
Lucas and Peyton- True love always

Kommentarer
Postat av: Lena

YES! du ska få den :D Jag smsar när jag har den, ska snabba mig^^

2009-01-21 @ 22:44:08
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/
Postat av: jenny

Åhå, så du har köpt en ny nu! Men du vet ju att du ändå får komma så ja kan göra de på dig ;) om du vill såklart :D

2009-01-22 @ 19:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0