Torsdag 15 Januari

Hallå(:
Nu är äntligen min blogg klar och jag blev super nöjd:D Jag skrev ju i mitt förra inlägg om någon kunde hjälpa mig med att göra om min design här på bloggen. Men jag tänkte först försöka lite själv så att ingen fick se hur förskräckligt ful den var, men jag som då inte har någon koll alls på såna här tekniska saker frågade papi om han kunde hjälpa mig bara med en grejj (för jag trodde inte han kunde något om sånt här med design på en blogg). Men oj så fel jag hade, han började kolla lite på bloggen och vipps så var han som fast vid den och skulle fixa allting. Och jag typ bara what!:O Min pappa jobbar ju med datorer men bara därför trodde jag inte att han kunde allt som har med datorer att göra men se de kan han, så om ni har något ni behöver hjälp med på eran dator så fråga min papi;)

Ja jag kanske ska berätta lite om min dag. Det är ju torsdag idag och det innebär att vi bara har två lektioner med ett feting stort hål mellan lektionerna. Först på morgonen hade vi engelska som vanlig och vi var typ bara åtta pers där, seriöst vad slö våran klass är;P Vi hade läxförhör som gick lysande sen började vi kolla på någon film och fick slutat tidigare från lektionen. Efter det väntade vårt feting stora hål, och ja det var typ bara jag och Emma som var på skolan. Vi låg och chillade i sofforna och lyssnade på musik hela hålet. Efter det var det bara att traska ner till hälsans och ha idrott, ja det blev inte så mycket till idrott för vi hade vikarie och fick vara i gymmet. Så vid två tiden slutade vi, och det var så härligt att åka hem med bussen när det fortfarande var ljust ute(:  Just det på idrotten hände en stört rolig grejj. Alexander och Tobbe stod och höll på med dom där springbanden som dom har i gymmet, och så skruvade dom på så att bandet var på max (och ja ni vet ju hur snabbt det går då om ni testat det). Iallafall så helt plötsligt så flyger Tobbe in i väggen i världens fart och landar på mage:O Ni kan ju tänka er hur mycket jag skrattade;) HAHAHA

Ja det här var mitt första seriösa inlägg, så nu får vi se hur det går med den här bloggen(: Ha det bra allesamman:D

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej gulleflicka! Väldigt fin blogg, verkligen alltså! :O Men annars måste jag hjälpa dig lite, de heter feting och lysande ;) OHyeah, du kommer att bli svinbra på svenska efter ett tag! :) puss

2009-01-16 @ 11:47:33
URL: http://rosahurricane.bloggagratis.se
Postat av: Amanda

Åh, va kul! Äntligen har jag hittat hit :)

2009-01-16 @ 14:11:03
URL: http://amandaalarssson.blogg.se/
Postat av: Lena

jag kommer bli en trogen läsare ;) hehehe

2009-01-16 @ 14:19:47
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/
Postat av: jenny

OJJ!!! :S:O fan va dumt de lät!? Efter ett tag, men ja menar att som en viss blondinbella (hehe) för henne så trodde ja iaf att de blev bättre, och ja menar inte att de är något slags stort problem ja tycker bara att de är sjukt kul att läsa då så egentligen borde du kanske fortsätta med det istället! ;)

2009-01-16 @ 23:50:21
Postat av: alexandra

vad tycker du om klippen på "veckans ása" på min blogg? Puss

2009-01-17 @ 16:09:19
URL: http://aluxandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0