Måndag 19 Januari

Hallå(:
Jaha då var det måndag igen, helgerna bara fladdrar förbi liksom. Det känns som man inte alls hinner göra nå så är det måndag igen, men det är ju tur att vi iallafall inte går i skola på lördagar som man typ gjorde förr i tiden. Jag menar kul liksom en dag ledigt innan en ny vecka börjar. Dom kan ju typ inte ha haft nått liv då, och hur orkade dom de är ju den stora frågan. Tur att vi har det som vi har de iallfall(:

Just det vet ni vad jag gjorde idag efter skolan, Maria var ute och sprang! Shit pommes vad duktig jag kände mig, liksom efter skolan och allt. Men jag sprang dock bara runt byn som bara är 3 km men det är ju iallfall nånting. Och det var så där härligt lätt att springa, ni vet när det känns som att man kan springa hur långt som hellst utan att bli trött. Jag funderar starkt på att köpa gymkort men jag vet inte om det kommer funka så bra, slöheten kanske tar över. Förra gången när jag hade årskort på Inpuls gick det ju bra typ första halvåret men sen blev jag sådär totalt slö. Och mitt simmkort har också gått ut, så ja jag får nog ta mig en funderare hur jag ska göra med gymkort.

Idag på svenskan så skulle vi skriva en berättelse och så hade man fyra olika punkter att välja mellan. Jag bestämde mig för att skriva om olycklig kärlek men när vi väl skulle skriva tror ni jag kom på nå då. Nä jag satt typ där som ett pucko medans alla andra skrev ut av bara attan. Jag kunde typ inte heller koncentrera mig så då stoppade jag musik i öronen för att det skulle gå bättre men nä då började jag bara sitta och tänka åp musiken jag lyssnade på. Till slut kom jag iallfall på något att skriva om men det blev ju inte bra, fick typ stress skriva dom tre sista sidorna. Snacka om att man kan ha dålig fantasi ibland.

Nä nu ska jag gå och kolla vad det var vi hade läxförhör på imorogn, Ha det bra allesammans!:D

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag skulle jättegärna vilja träffa er med :D men det svåra är ju att styra upp de..

2009-01-19 @ 20:43:58
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

det vore roppen om du skaffade gymkort, nog för att jag mest kör styrke, men det är så roligt att träffa massa man känner, om det nu är inpuls du har tänkt dig jag vet inte :)

2009-01-19 @ 21:39:16
Postat av: linnea

Halvårskort på Nautilus... ;)

2009-01-19 @ 21:48:29
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0