Lördag 31 Januari

Hallå(:
tänkte skriva ett inlägg igår men råkade radera skiten och hade ingen ork till att skriva ett nytt inlägg. Igår var jag iallafall med min kvinna Jenny vi kollade Lets Dance, seriöst vad är det som händer i det där programmet alla som är med får ju typ värsta döende sjukdomarna,hejjbara;O Jag menar så farligt är det väl inte att dansa eller? Sen så blev det även att jag sov över hos Jenny, shit pommes vad längesen det var vi sov med varandra:O Men när man bor i samma by är det ju ändå ganska enkelt att bara knalla hem på kvällarna, ooch plus att vi som alltid är med dom andra girlsen också(: Det var helskojj och det blev en massa skratt och prat fram till halv två på natten då vi slocknade. Vi ställde klockan på åtta för vi skulle ta bussen in till stan en sväng. Just det på morgonen när vi vaknade var det dö kallt i hela Jennys hus, då hade typ värmen slutat funka och det kom typ kall luft från elementena, så det var ju inte sådär jätte mysigt. Vi tog tio bussen in till stan, själv köpte jag ingenting känns som jag behöver spara mina pengar lite eftersom jag köpt så mycket den senaste tiden. jenny däremot shoppade en hel del. Sen gick vi också en sväng till Willys för vi var utsvultna, där köpte jag någon sån där nyttighets grejj, vet inte vad dom heter;P Vi tog också en sväng in på röda korset, var första gången jag var där och jag tyckte det var lite små läskigt;O Sen så skulle Jenny till sin Alex och jag tog två bussen hem. På bussen träffade jag Emma Ö som jag satt och prata lite med. Är typ lite sugen på att börja spela fotboll igen, bara för kul och så får man ju röra på sig(: Fast jag vet inte, får nog ta mig en funderare;P

Vi kan också kolla i kors(;

Nu ska jag fara med pappa till Ica, Ha det bra allesammans:D


Kommentarer
Postat av: Amanda

aaaw, MINA tjejer <3 älskar er så sjukt mkt!

2009-01-31 @ 17:17:51
Postat av: jokki

häftigt det emd tanken att spela fotboll hörru!

2009-01-31 @ 22:49:55
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0