Lördag 17 Januari

Hallå(:
Vet ni vad jag gjorde nyss, jag övningskörde;D Det är typ andra gången sen i sommras jag kör men det har som inte blivit av när man har haft skola och sådär. Men det var iallafall as roligt. Först så körde jag en sväng till måttsundsbacken och fick lära mig lite att parkera och sådär. Efter det så körde jag genom måttsundsbyn till Kallax och körde ner där vi hamnen. Där har jag inte åkt på superlänge sen typ i nian, för då åkte alltid våran buss ner där;P Iallafall sen så körde jag mot bergnäste och så körde jag i rondellen mot gäddvik och sen körde jag E4an hem. Jag har typ bara kört E4an förut en kort sväng mellan Antnäs och Ersnäs men nu fick jag ju köra en mycket längre sträcka och det var as coolt;D För jag tycker det går så himlarns snabbt alltså, och så är det så roligt att köra om massa bilar, fast långtradare och sånt vågar jag inte köra om en för dom är så läskigt långa! Men det gick iallafall hel bra att köra bil idag(:

Och gårdagen var väldigt trevlig, var med mina kvinnor Jenny och Amanda(: Vi var hos Amanda och kollade Lets Dance, det är ju typ roligt att kolla på och jag tror jag hejjar på Laila Bagge som var jury i Idol för hon är ju grymt bra, men jag tyckte Niklas Walgren också gjorde det helt bra att bara hoppa in sådär istället för Mojje och repa 4 dagar och ändå sätta koregrafen och allt så där bra som han gjorde. Sen så kollade vi på någon ny serie som var efter Lets Dance som hete Samhanta, den var typ helrolig(:

Nä nu ska jag fortsätta kolla på kändisbilder;) Ha det bra allesammans:D

Kommentarer
Postat av: Amanda

va kul att de gick bra! ;D (Han heter Niklas Wahlgren btw) åhhh, ÄLSKA å kolla kändisbilder! <3

2009-01-17 @ 23:46:20
URL: http://amandaalarssson.blogg.se/
Postat av: jokki

jag såg också på det dära Samantha det var ju toppen!

2009-01-18 @ 10:37:00
URL: http://jokkihanna.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha, jag fattade inte att det var du som kommenterat för det stod "anonym"..tog ett tag innan jag såh blogg-adressen:D En till blogg att läsa!

2009-01-19 @ 15:07:42
URL: http://elajnk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0