Update

Shit vad roligt vi har haft det ikväll har typ fortfarande ont i magen av all magkramp som vi fick när vi skrattade;P Har varit med mina älsklings brudar Jenny och Amanda ikväll(:<3 Det var ett tag sen det bara var vi tre och jag tror inte vi haft det så här roligt på länge. Vi liksom låg i Jennys säng och vred oss för att vi hade så jäklarns ont i magen av allt skrattande. Och jag som skulle imitera vissa personer liksom la mig ner på golvet för jag höll på att dö av skratt. Vissa personer är ju bara så speciella att dom är ett skämt;) Våran humor rockar!


Trion<3

Haha fan vilket intressant inlägg, nu kallar sängen på mig


Kommentarer
Postat av: jenny

massor men hjärtan!!!

2009-02-09 @ 14:08:57
Postat av: jokki

men älsklingsbruttor :)

2009-02-09 @ 20:52:15
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0