Torsdag 5 Februari

Hallå(:
Snacka om snöstorm det är ute idag, hejjbara. När jag skulle gå till bussen höll jag ju på att blåsa bort typ och på köpet var det kallt som tusan. Nä jag tycker det var nog med snö inte behöver det komma flera dm till, och plus att det fina vädret vi hade försvann. Som tur var så hade vi ju iaf idrott inne för vissa som hade idrott samtidigt som oss skulle ut i snöstormen och åka skidor, kul för dom säger jag ju bara;P Annars har dagen varit helt lungn, började 12:40 och slutade 15:00. Och både påvägen till skolan och påvägen hem så satt jag och kollade 90210 i bussen, vilken nöt jag måste ha sett ut som;) haha

När man kom hem var det bara plugg som väntade för min del eftersom vi har prov imorogn. Men då blev jag ju inbjuden på 5års kalas hos Amanda för hennes söta syster Alva fyller år. Och det kunde jag ju bara inte tacka nej till, men det jobbiga var att jag var tvungen att promenera upp till Amanda i snöstormen. Ni tror inte jag var gode arg innan jag hade kommit fram, hatar att plumsa i snö! Väl där så var det massa små söta barn och massa vuxna mammor typ och så kom Jenny såklart också. Det var super gott fika och Alva fick massa söta presenter. Och Amanda hade permanentat sitt hår och inte såg jag det trodde typ bara hon hade lockat det så jag kände mig lite dum, men det var iallafall super fint:D Sen blev det hem och plugg till provet imorgon och nu tror jag att det mesta har fastnat i min hjärna.


Grattis Alva på 5års dagen:D

Nu ska jag kila, Ha det bra allesammans:D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Gurra, man säger att man är en nöt. åsså om man ska säga nött, då ska man typ säga.. Igår har jag nött 90210 som tusan/eller igår nötte jag 90210 som tusan. men man kan som inte säga vilken nött jag såg ut som :) ville bara säga det ;b

2009-02-06 @ 09:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0