Torsdag 26 Februari

Hallå(:
Idag hade jag sovis till 12:40, hur skönt som hellst ska jag säga er;) Och vi hade ju då bara en lektion, idrott. Vi åkte skridskor på isen, det var ju as fint väder idag också så det var helt underbart. Men skolan skridskor är ingen höjdare direkt, fy satan vad ont i fötterna man får av dom. Efter idrotten knallade jag och Emma in till stan, hon gick till bussen och jag gick och kikade lite på stan. Hittade lite fina saker på hm men köpte inget. Ska vänta till typ helgen för då får man ju studiebidrag plus att vi får våran lön från det att vi jobbade för några helger sen. Så då blir det lite klirr i kassan;)

Sen for jag med mamma till bergnäsets vårdcentral för det var nämligen dax för den andra Gardasil sprutan. Den här gången gick det då mycket bättre för blev iallfall inte stucken på en nerv. Hade en mer erfaren sköterska den här gångenså det var skönt. Det gjorde inte ett dugg ont när hon stack in sprutan men sen när hon sprutade in själva saften gjorde det ganska ont. Men nu mår min arm prima(:

Ikväll blev det att dra upp till Jenny och vara med henne,Victor och Alex(: Det var trevligt och vi spelade lite kort och jag ägde ut dom totalt i hjärter sju;) Det blev också mycket prat och skratt.

Nä nu ska jag vara lite social med Victor, Ha det bra allesamman:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0