Torsdag 12 Februari

Hallå(:
Har inge roligt att berätta idag förutom en grejj;p Idag hade vi bara en lektion, idrott från 12:40- 14:00= Underbar dag!(: Iallafall så på idrotten hade vi höga äventyrsbanan, och det är första gången vi har det så jag hade ju längtat något om jag säger så. Var helt taggad för den och först gick våran lärare igenom hela banan och hur allt funkade osv och jag tyckte inte alls det såg så högt ut. Tänkte knappast att det där är 12 meter över marken. Sen så var det inte så många i våran klass som skulle göra den, vi var typ 7 personer och jag fick gå upp sist. Alla andra var typ helt skrajj när dom var där uppe och jag fattade inte hur dom kunde tycka det var så läskigt. Men sen när det väl var min tur och jag skulle börja klättra upp för den där stegen gick det som bra i början men efter ett tag kände jag att mina ben och armar började skaka lite lätt och sen när jag väl kom upp så kollade jag ner. Shit pommes vad högt det var!:O Jag kände hur svetten började rinna och blev helt svag i benen, jag var inte så kaxig längre om jag säger så. Men jag klarade iallafall att gå runt hela banan, med typ hundra liter handsvett. Jag säger då det aldrig att jag gör om det där igen, men känns ändå bra att jag vågade testa på det för annars hade jjag bara ångrat mig;p

Nu ska jag kila och kolla 90210, Ha det bra allesammand:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0