Tisdag 24 Februari

Hallå(:
Haha måste bara berätta vad jag och Amanda gjorde igår vi gick på promenad klockan tio på kvällen;P Jag tyckte som det var lite små kul för man brukar ju inte direkt gå på promenad den tiden vanligtvis. Men Amanda fick nå ryck och tänkte dra med sig mig och Jenny, fast Jenny orkade typ inte så det blev bara jag och Amanda. Men det var faktisk hel skönt för ovädret hade lagt sig och det var helt vindstilla och varmt ute. Och jag fick såklart höra alla detaljer från Oscarsgalan som Amanda hade spelat in;P Det kryllar ju bara av massa kändisar under just den galan. Jag och Amanda har också kommit på att när vi ska åka till Hollywood så ska vi ju åka när det är oscarsgalan, för då är ju alla kändisar typ samlade där. Fatta fett nice att få se massa kändisar!;)

Btw så hade vi samhällsprov idag, och det kändes som att det ändå gick ganska bra. Vissa frågor var ju lite kluriga men det är väl så det ska vara. Så skönt inte en enda till läxa innan sportlovet, men dessvärre så har vi 3 prov veckan efter sportlovet;O Va fan tänker lärarna med när dom lägger proven veckan efter sportlovet, hade dom typ tänkt att vi skulle sitta och plugga häcken av oss hela lovet, sånt där kan jag bli riktigt irriterad på!


Lägga sig i snön är en ny hit;)

Nu ska jag kila och kolla lite 90210, Ha det bra allesammans:D

Kommentarer
Postat av: jokki

fasiken vad skönt, jag längtar efter att leka i snön, hehe

2009-02-25 @ 15:40:36
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0