Söndag 8 Februari

Hallå(:
Fy bubblarns vad det snöar alltså! Det kan aldrig sluta heller har ju typ snöat 24/7 sen i torsdags. Man är ju gode less nu och det är ju inte ens trevligt att gå ut för det blåser ju som sjutton också så det blir ju så jäklarns kallt också. Jag var ute och sprang för ett tag sen också för jag kände mig så jävla uppblåst så jag tänkte jag måste ju röra på mig lite och jag tänkte att så farligt kan det ju ändå inte vara att springa när det är sånt här väder. Men oj så fel jag hade, för det första så blåste det ju nå in i bomben och för det andra var det ju inte ens plogat så man fick ju i princip plumsa runt i snön. Och så var det ju sån här jobbig snö så när man sprang fick man som inget fäste heller. Jag var så jäklarns arg när jag kom hem för att jag hade gett mig ut i det här vädret, nä det ska jag då aldrig göra om. Nu vill jag bara ha sommar, tänk så skönt!(: Kunna dra på sig en klänning och ett par flippflopp och bara gå ut, och kunna åka till stranden och sola och bada. UNDERBART!

Igår blev det en trevlig kväll hos Jenny med henne, Linnea och Cia(: Vi kollade Wildkids för Jenny tvingade oss att se det, men det var ju hur kul som helst att titta på och det är ju två från Luleå som är med också. Jag kommer ihåg när jag var liten så kollade jag alltid på det och önskade att jag också fick vara med i det. Sen kollade vi på Rush Hour 2, haha rolig film fast den blev lite långtråkig ibland. Sen blev det massa prat. Jag och Linnea har bestämt att vi ska ha vaka någon kväll och kolla på Vi hade iallafall tur med vädret och Vi hade iallafall tur med vädret- igen, Seröst det är verkligen våran humor finns typ inga roligare filmer;P Och igår var det ju första delfinalen i Melodifestivalen och jag kollade inte änns på det. Jag som alltid brukade kolla på det när jag var mindre det var som en tradition men nu suger ju låtarna totalt så vad är det för vits att kolla på det då liksom.


Sommarn 08 med alla girlsen minus Jenny som tar kortet(:

Nu vankas middag, Ha det bra allesammans:D

Kommentarer
Postat av: rättaren

helst, inte hellst.

ens, inte änns.



bra blogg annars!

2009-02-08 @ 20:12:34
Postat av: Anonym

åhh, ni måste ju se rush hour 3, jag har tjatat om den att ni ska se den hur länge som helst! så sjukt jävla cp-bra hahaha ;b kärlek på den filmen alltså!

2009-02-08 @ 22:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0