Söndag 22 Februari

Hallå(:
Igår vaknade jag av att Jenny ringde till mig och frågade om jag ville hänka på stan, och det tyckte jag lät som en perfekt idé så det blev så(: Först gick vi till Jennys pojke Alex för Jenny hade visst lyckats glömma sin mobil där, klantig tjej x) Sen efter den korta svängen gick vi vidare in mot staden. Men huvva vad det blåste ute, vi höl seriöst på att blåsa bort;O Väl inne i stan var det ju ganska lungt för man är ju mest inne då. Jag inhandlade bara ett par svarta örhängen och svart nagelack och jag tror Jenny bara köpte ett diadem. Men det blev en ganska lång sväng på stan så det var trötta tjejer som begav sig mot busstationen. Men nä då fick Jenny åka bussen hem själv för att jag var tvungen att stanna kvar i stan för att mamma skulle komma och hämta upp mig för vi skulle storhandla. Så då gick jag en sväng på hemmakväll och kollade in alla nya filmer som kommit. Sen kom mamma och hämtade upp mig och vi åkte ut mot storheden till Ica Maxi. Kom fram till att det var längesen jag följde med och handlade, jag tycker faktiskt det är ganska kul att storhandla;P

Sen åkte vi hem och lagade Jennys familjs underbart goda Kycklingtacos och det blev toppen(: Vi har typ haft receptet i flera år men aldrig kommit oss för att göra det, men bättre sent än aldrig som man brukar säga;P Sen blev det att åka till Bergnäset och vara med Victor, men han var på hockey men som tur var så var ju hans pappa hemma(: Sen blev det att gå ut i stormen och promenixa lite i bergnäset och sen blev det en sväng förbi Sebbe också(:

Idag har vi inte gjort allt för mycket typ bara pluggat och kollat tv, men som sagt söndagar är ingen hit;P


Saknar mitt långa hår!

Nä nu ska jag hoppa in i duschen, Ha det bra allesammans:D

Kommentarer
Postat av: Linda

haha jajomensan, så är det :)

2009-02-22 @ 20:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0