Söndag 15 Februari

Hallå(:
Igår var det ju alla hjärtans dag och jag fick en lite present av mina päron(: Det var ett rosa skal till min Iphone, det är grymt coolt ska jag bara säga er, så nu behöver jag inte vara lika rädd att tappa den;P Just det för någon dag sen när jag skulle springa ut genom ytterdörren så poff föl min Iphone ner i snön! Seriöst vad panik jag fick men den klarade sig helskinnad;P Förrästen igår så var det alla hjärtans dagsfika hos Jokki, så gulligt av henne att bjuda på lite fika:D Där var iallafall jag,Jokki,Amanda,Elin,Cia,Elina,Victor och Victor. Jokki bjöd på några pollymuffins typ men det var supergoda och jätte stora. Det var väldans trevligt synd bara att Olivia inte kom med sin marrängtårta för den hade jag också sett fram emot. På kvällen blev det att åka till bergnäset och vara med herr V, han har nyss flyttat till bergnäset så var ju tvungen att komma och kolla i deras nya lägenhet. Och så fick jag träffa hans söta lillasyster Hanna som jag typ inte träffat på ett halvår, hejjbara vad stor hon hade blivit alltså. Sen blev det att vara med Sebbe och Viktor f vi gick till rinken ett tag och var typ där en timme, huvva vad kallt det var mina fötter var typ isbitar när vi kom in. Sen så spelade vi xbox 360 till klockan ett på natten;O Jag ägde verkligen ut alla grabbsen,not;)

Idag gick jag och Victor ut med hans hund Quila, vi gick på en riktig lång promenad först gick vi runt höträsket och sen gick vi förbi bergnässkolan. Shit vilka minnen man får sen högstadiet, kommer ihåg när vi alltid gick mellan bergnässkolan och bergskolan, usch vad vi hatade det och tyckte det var helt långt men nu när vi gick där kändes det inte alls lika långt. Förrästen idag övningskörde jag också, det var på tiden var ju hur längesen som hellst jag körde nu. Jag fick iallafall köra från Antnäs till storheden och tillbaka, så nu fick jag testa på alla jävla rondeller som är där vid storheden, fattar inte varför dom har så många. Men det gick ju ändå bra bara att jag råkade glömma blinka ibland och så men annars var det lungt;P

Jag måste bara berätta vad vi åt till middag, bakad potatis!(: Alltså det är verkligen så där sjukt gott, för jag menar jag som inte är så mycket för potatis men det här de är  tusan nå speciellt och så var det superlängesen vi  åt det också. Och så ska man ju ha vitlökssmör till, det är verkligen dröm;P


Jokkis Pollymuffins(:

Nu ska jag kila och träna på engelska glosorna som jag då helt hade glömt bort att vi har till imorgon:O Ha det bra allesammans:D

Kommentarer
Postat av: Linnea

de där muffinsen såg riktigt mumsiga ut ;> synd att man missade dem!

2009-02-16 @ 20:29:18
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0