Söndag 1 Februari

Hallå(:
VIlken underbart solig dag det har varit idag. När jag klev upp kollade jag direkt ut genom fönstret för att se vad det var för väder eftersom det var tänkt att vi antnäs-gänget skulle åka skridskor idag. Och det var ju helt enkelt toppen väder ute, men däremot blev det inge skridskoåkning för ingen kunde typ;/ Men det blev iallafall en lång härlig promenad med Elina och Jokki som var hemma. Sedan gick vi hem till Jokki och gjorde våfflor, fy tusan vad gott det är och speciellt med hjortronsylt till. Det blev också en massa prat och det var väldigt trevligt(:

Förrästen är det någon mer än jag som är sugen på att åka slalom? Jag har inte åkt någonting det här året och inte en enda gång förra året heller, det är ju hemskt tråkigt eftersom jag har sprillans ny utrustning och allt! Den kan ju liksom inte bara stå där och se snygg ut.  Men förra året var jag inte så sugen på att åka, men nu är jag helt pepp på det!(:

It's so hard to say
But I've gotta do what's best for me
You'll be ok..
I've got to move on and be who I am
I just don't belong here
I hope you understand
We might find our place in this
world someday
But at least for now
I gotta go my own way

Nu ska jag gå och kolla dom två sista O.C avsnitten som jag har kvar att se! Ha det bra allesammans:D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0