Onsdag 4 Februari

Hallå(:
Idag är det då som sagt våran jobbigaste dag i veckan med hela fyra långa tråkiga lektioner men idag gick dagen faktiskt super snabbt. Jag, Emma och Linda var till och med så duktiga att vi gjorde bort lite läxa på skolan, och jag menar hur ofta hände det lixsom. Men första lektionen har vi Näthandel B och vi har just startat våran egen nätbutik och ska jobba med den hela våren. Så just nu håller vi på med designen på hur hemsidan ska se ut och min ser typ ut som när vi började. För jag är verkligen sämst på sånt där när man ska fixa och trixa med texter, bakgrunder, färger m.m. Alltså jag fattar verkligen noll typ när det är massa koder och tjafs, hur tusan ska man veta vad som är vad lixsom. Jag kommer ihåg när man typ hade Lunar och så skulle man fixa presentationen så var det alltid någon vänlig person som fick hjälpa mig. Och även fast människan förklarade hur jag skulle göra så satt jag typ där som ett jävla frågetecken. Nä jag har alltid varit dålig på sånt där och kommer alltid förbli dålig.

Just det vet ni nu har jag stoppat in massa avsnitt av 90210 på min Iphone (ja jag vet jag är lite efter Amanda) och det är första gången jag testar stoppa in någon film eller avsnitt. Seröst vad coolt det är och kvalitén är ju som att man ser på en riktig tv, och med mina nya hörlurar till blir ju ljudet suvärent bra. det är ju lixsom hur chill som hellst typ när man åker buss kan man sitta och kolla eller om man typ har hål. Gissa om jag längtade idag när jag skulle få åka buss men på morgonen så satt jag med Olivia så då kunde jag inte kolla elle ja vi tittade lite men påvägen hem så var det ingen som jag kände så då satt jag och kollade. Ja jag vet jag är lite nöttig men vafan någon ska ju vara det också;)

Nä nu är det plugg som väntar, Ha det bra allesammans:D

No happily never after
That just ain't for me, because finally
I know I deserve better after all
I'll never let another teardrop fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0