O.C

Såg nyss klart sista säsongen av O.C, shit vad bra det var!!!!!!<3 Jag som sa senast i sommras att jag aldrig skulle börja se O.C fastnade för det iallafall. Men jag tror det var mycket för att Jenny och Amanda kollade det, och så sa dom ju att det var helt bra så jag tänkte eftersom jag älskar sånna serier så börjar jag väl kolla den. Första säsong var ju överlägset bäst. Men nog var dom andra säsongerna också bra och fjärde säsongen var dock inte lika bra som dom tre föregående eftersom inte Marissa är med, det känns verkligen som att det är något som saknas i hela fjärde säsongen. Men jag tyckte ändå om den. Det som är tur är att den här serien iallafall inte har spårat ut med en massa till säsonger så att allt blir dåligt med serien och så, utan att dom gjort fyra säsonger och så får det vara bra med det. Det bästa var nog att Kirsten och Sandy fick en liten baby och att Summer och Seth gifte sig!<3 Och nu äntligen när jag har tagit mig egenom alla fyra säsongerna så ska jag nog börja kolla någon annan serie som jag inte har sett. det blir nog den här nya 90210 som Amanda och Lena tipsat mig om(:

Summer and Seth<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Amen visst äre bra:D

Men du, jag skulle behöva boxarna, nästa utlåning på G ;)

2009-02-02 @ 14:32:52
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0