Måndag 23 Februari

Hallå(:
Ja då var helgen förbipasserad, det går ju nästan bara snabbare och snabbare för varje vecka känns det som. Förrästen så är det ju sportlov om en vecka, hallelulija vad skönt det ska bli!:D Jag kommer ihåg när vi började skolan så tänkte jag att det var super länge till första lovet som då är sportlovet men sen har bara tiden sprungit iväg och nu är  det endast en vecka kvar. Jag blir typ rädd för att tiden går så jäklarns snabbt ibland. Det känns som jag inte hinner med allt jag vill, men vafan jag är ju bara 17 och har nästan hela livet framför sig;P

Seriöst vet jag inte vad som hänt med mig, jag går som en jäkla sengångare på skolan för att jag alltid är så sjukt trött nuförtiden. Som imorse hade jag till och med lite sovmorgon men ändå var jag så pass trött så efter jag hade ätit frukost så gick jag och la mig i sängen igen. Och så blev det att stressa till skolan. Och ändå går jag inte och lägger mig så sent, igår kollade jag beck på tv:n och så somnade jag typ efter det. Jag måste ju ha behov av tusen timmars sömn varje natt typ. Eller så kanske jag fått den där sömnsjukdomen som en på bergs hade. Han kunde typ bara tuppa av på skolan för att han var så trött och han behövde typ minst sexton timmars sömn eller något sådant. Nä men så illa är det nog ändå inte.

Ursäkta men nu är jag fan less på snön. Det snöare ju i princip 24/7 varje dag. Nog för att det är ganska härligt med snö, att bara kunna slänga sig i snön (som jag,Jenny och Amanda gjorde igår) men det räcker nu, är ju fan flera meter snö på vissa ställen. Och det är inte heller så mysigt med snöstorm som det var idag, huvva hade bara lust att stanna inne idag. Just det vet ni vilken tabe jag gjorde idag då. På bussen hem så satt jag i mina egna drömmar och så helt plötsligt ser jag att bussen kör förbi min busshållplats, Helvet tänker jag. Men jag är inte den enda, för bakom mig sitter Maja som också hade glömt att trycka på stoppa. Ja då var det bara att hoppa av vid nästa busshållplats och knalla hem. Tur att det inte är så långt, men fick ju iallafall en trevlig pratstund med Maja(:

Just det igår var det ju Oscarsgalan och det hade jag helt glömt bort för hade ju tänkt spela in det! Men hörde att Amanda hade gjort det så får väl flörta lite med henne;) haha


Ge mig sommar!!!!!

Nu ska jag kila och kolla halv åtta hos mig, Ha det bra allesammans:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0