Lördag 7 Februari

Hallå(:
Skrev inget inlägg igår men jag han inte det. Igår var det ju fredag, shit vad veckorna går snabbt det kändes som att det var nyss helg. Iallafall så var det en ganska lungn fredag. På livskunskapen fick vi typ köra massa samarbetsövningar med en kille som var lärarpraktikant, det var faktiskt roligt. Sen hade vi matte och då fick vi tillbaka proven och jag var typ orolig för att det skulle stå ett stort IG på mitt prov.  Men hon hade inte rättat färdigt mitt prov så det var lite jobbigt men jag fick ändå kolla på det och jag hade då minst G och sen hade jag visst fått några poäng på någon MVG uppgift, men sen hade hon kvar att rätta massa VG uppgifter. Men jag skrapade ju ihop några poäng på MVG delen så jag får väl se vad det blir i slutändan. Efter matten hade vi prov i Praktisk Marknadsföring, och jag var typ nervös innan men det var för jag inte riktigt kände mig förberedd, och av någon anledning så känner jag alltid värsta pressen när det gäller just handels ämnena. Men provet gick ju iallafall bra för det var typ ganska lätt så det var ju tur för mig.

Just det sen missade jag bussen med en jävla minut och jag som verkligen stressade från sista lektionen bara för att hinna med bussen. När jag kommer ut vid vägen och ska springa till busshållplatsen ser jag bussjäveln åka iväg, ja så då var det bara för mig att vänta till tre bussen så det blev en snabbis på stan. Och jag som hade bråttom hem för när jag kom hem var jag direkt tvungen att duscha, göra mig klar och packa (och ni som känner mig vet ju att jag kan vara lite seg på den fronten). För vi hade nämligen nå läger med Ledarskolan i gammelstad och jag och Cia skulle åka dit. För er som inte vet så måste man gå ledarskola för att få jobba som konfrimandledare och vi ska ju vara det till sommarn. Jag som inte änns var pepp på det där lägret, kände att jag inte hade någon lust att sova borta från fredag till lördag och Cia var inte heller så pepp på det. Men när vi kom det var det ändå ganska många som var där och det var en härlig stämning så det var faktiskt helt roligt. Och vi sov drygt sex timmar så när jag kom hem idag vid halv tre så gick jag och la mig nästan på dirren och sov typ två timmar, hur skönt som hellst och kände att jag behövde det om vi skulle hitta på något ikväll.

Ja som sagt ikväll blir det en lung kväll ska typ umgås med Jenny, Cia och kanske Linnea. Och jag som är typ helt pepp på att vi "antnäs- gänget" borde hitta på någonting snart för det var så längesen:D och ikväll kunde typ inte alla så det var ju lite synd:/ Men någon annan helg får vi dra ihop något(: Och så är jag grymt sugen på ferre någon helg känns som att det var ett tag sen, någon annan som är sugen?:P


Ge mig nu!!!!!!!;)

Nu ska jag kila och äta middag, ha det bra allesammans:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0