Lördag 28 Februari

Hallå(:
Gissa vem som har namsdag idag om inte Maria;)hihi

Idag har jag varit på stan med Victor, han skulle kolla på en jacka så jag följde med som lite smakråd. Han hittade en supernice en men han köpte den inte för han skulle göra någon deal med sin mamma och så hittade han två grymt fina tröjor. Jag tänkte att idag när jag hade fått mitt studiebidrag och lönen så kunde jag bränna lite cash. Och jag hittade massa snygga grejjer, en ny adidas tröja (från barnavdelningen på Intersport) och två toppar från hm. Men nu ska jag hålla i mina pengar lite bättre. Sen träffade vi Elina och Jokki ett tag på stan sen gick vi även en runda med Jenny och Alex.

När vi kom hem hade mamma köpt dom tre första Twilight böckerna åt mig, gulle mamma<3 Och dom hade även köpt High School Musical 3, den är ju bara för bra även fast den är stört barnslig men det skiter jag i;P

Igår gick våra planer lite snett så det blev ingen middag som vi hade tänkt, men vi träffades sen på kvällen alla Antnäsgirlsen minus Amanda och Olivia. Vi var hos Jennisen och kollade Lets Dance och bara myste på och det blev även en massa prat, en nice kväll helt enkelt(:

           
Mina Inköp:                                 Mina kära Twilight böcker
Randig topp
Rosa topp
Adidas tröja
 

Nu ska jag kila till Victor, Ha det bra allesammans:D

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jättefin adidas-tröja! :)

2009-03-01 @ 11:21:42
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/
Postat av: jokki

åh jag ska presentera förslaget om att köpa böckerna till min mamma också, måste bara ha dom!

2009-03-01 @ 11:52:42
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0