Tisdag 15 December

Hallå!(:
Idaag när jag vaknade så snöade det plus att det typ var några cm snö utanför fönstret, underbart!(: För såklart man vill ha en vit jul! Nu börjar jag få den här riktiga julkänslan plus att vi även klätt julgranen idag(:

Sovmorgon till 12 idag, skönt att få sova ut lite(: Sen har bara skolan rullat på som vanligt, sista lektionen hade vi idrott och som uppvärmning fick vi köra någon slags par dans med alla som går idrott och hälsa B, haha det var så jävla fult! x)

Efter skolan gick jag och Jenny till Inpuls och tränade spinning + core, sjukt jobbigt har typ inte tränat på en vecka och det känns som att jag hade tio kila extra på kroppen typ. Hej bra kondis!


Kan någon bara ge mig en sån här fina Louise Vuttion resväska!(:




Nu ska jag sova är så himla trött,pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0