Onsdag 9 December

Tjennare!(:
En låång dag på H&M har passerat, det var kul att det var så många sötisar som kom och hälsade på mig idag också(: nu är det verkligen bara julklappar som handlas, det märks när man står i kassan eftersom varje kund vill ha presentkartonger eller undrar hur långt öppetköpet är om det är en julklapp. Men det är ju faktiskt inte  alls så länge kvar till julafton, den här sista tiden brukar ju gå så himla snabbt också(:

Idag skulle jag köpa mina efterlängtade svarta plajettleggins, såklart finns dom bara i storlek L! åh vilken tur jag alltid har nuförtiden, jävla skit hade ju verkligen velat ha dom där. Om ni hittar svarta paljettleggins så säg till!(:

Vårens mode på H&M, jag känner att jag kommer vara väldigt omodern i vår!


Nu ska jag sova,pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0