Onsdag 30 December

Hallå!(:
Även idag fick jag jobba på H&M, från 10-18 så det var en ganska tung dag. Det känns att man har jobbat nu söndag,måndag,tisdag och onsdag. Jag är typ helt slut så ska bli skönt att få sova ut imorgon ordentligt så jag orkar med hela nyår!(: Men idag fick jag vara nere på barn igen som vanligt så det var lungt plus att jag och Olivias mamma var värsta teamet typ;)haha. Fick även massa besök idag, alltid lika trevligt när ni kommer och kikar in(:

Annars så är nyårsoutfiten fixade, och jag tror det kan bli riktigt bra!(: Shit vad tjorv det har varit hit och dit med vars vi ska vara på nyår, men nu är det äntligen bestämmt och det blir nog superbra! Jag är så himla taggad och förväntansfull inför imorgon, det måste bara bli bra! Plus att vi fan ska styra upp en efterfest för en gång skull tycker jag(:

Bild från förra nyår(:



Nu ska jag hoppa i säng,pusstjing(:



Kommentarer
Postat av: jokki

ååh jag saknar mitt blonda hår!

2009-12-31 @ 12:22:29
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0