Onsdag 23 December

Hallå!(:


Köpte nya party skor idag, det blev sånna som modebloggaren Elin kling har. Jag tycker om dom skit mycket!(:




Idag har min dag varit helt upp och ner! Dagen började med att jag klev upp skit tidigt för idag var en viktig dag för mig gällande körkortet, men tror ni då inte vägverket läraren som jag ska ha är sjuk! Såklart så då får jag vänta till januari, det går verkligen inte min väg det här!:O

Jag trodde inte dagen kunde bli sämre men jo det kunde den. Jag och pappa var på stan och gjorde massa ärenden och mitt i allt så är min Iphone borta!!! Gissa om jag fick panik, vi letade runt på stan och i varje butik vi hade varit in i men den var spårlöst försvunnen. Just när vi har gett upp hoppet occh ska åka hem så ringer mamma och säger att den finns hos polisens hittegods, mitt hjärta hoppade till och gud så glad jag blev!(: Det var en kille som hittat den och han ville bara ha en hunka som hitte lön! Ursäkta att jag klagar lite här i bloggen såhär före doppare dagen men jag var bara tvungen att berätta om min hiskeliga otur.

Ikväll har jag och mina två älsklingsflickor Jenny och Amanda haft lilla julafton!(: Jag blev superglad för mina julklappar, jag fick ett shampoo som ska ge skit mycket volym, ett nagelack och ett ljus(: Tack tjejer! Resten av kvällen myste vi bara på, precis som det ska vara(:

God Jul på er allesammans!:D

Nu ska jag mysa ner mig i soffan ett tag innan det blir sängen för mig,pusstjing(:



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0