Onsdag 2 December

Tjennare!(:
Idag är det onsdag som innebär praktik på H&M. Jag fick ta emot dom nya varorna idag, ni kan ju bara gissa hur mycket det var nu såhär efter löningshelg + att det är så nära till jul. Annars så har jag fått stå i kassan en hel del idag, det gick kanonbra för jag fick inga tjorviga kunder så då känns det alltid så skönt. Det var även många som jag kände som kom in på H&M idag, Elina och Jokki,Linnea och Amanda p, Louise och hennes mamma(: Sen var det säkert någon mer som jag glömt, men det är alltid lika roligt.

Det känns som att dom flesta redan har köpt klart sina julklappar och jag har inte änns börjat!:O Fast jag vet ändå vad jag ska köpa till dom flesta så det är nog lungt. Just det jag fick en godiskalender av min mamma (och nej det är ingen chokladkalender) utan en Haribo-kalender. Det är jätte goda godisar i den och det bästa av allt är ju att man får äta pytte lite godis varje dag:Phaha. På tal om julen är det någon som har sett julkalendern? Jag har nu sett dom två första avsnitten, va fan är det för skit! Julkalendern var absolut bättre när vi var små, Mysteriet på Greveholm det är ju en klass för sig, den är ju helt klart bäst!(:



Just det idag kom ju skolkatalogen(: Seriöst varför kan man aldrig bli bra på ett skolfoto? Men det är ju sista gånge man är med, så jag kände att det var som ett måste bara för att vara med:P

(inlägget publicerades inte igår)
Nu ska jag kila,pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: L

jag tyckte att du var jättesöt i skolkatalogen!!:)

2009-12-03 @ 21:12:31
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/
Postat av: jenny

Dagen jag var sjukt låg jag och Alex och såg de 4 sista avsnitten på mysteriet på greveholm! SÅ braa! :D Jag längtade lixom bara tillbaka! De fanns ju också många bra kalendrar då. Som när karusellerna sover och kasper i nudådalen osv!!!

2009-12-04 @ 10:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0