Onsdag 16 December

Min nya vinter outfit

Jacka-Fjällräven
Uggs-Scorett
Rund halsduk-H&M
Väska-Accent



Tjabba!(:
Imorse när jag vaknade var det -24 hos oss och jag skojjar inte!:O Sjukt kallt var det så idag fick min nya jacka, mina nya uggs och min nya halsduk åka på(: Det var så mysigt för jag behövde inte frysa ett skvatt, förrästen min nya jacka är min nya kärlek just nu och den är helt awesome!(:

Praktik på H&M var det som stod på schemat idag, dagen har gått bra förutom att det kom så jäkla mycket nya varor. Alla tokhandlar just nu inför julen men det är ju ioförsig ganska bra. När jag kom hem har jag bara hunnit äta middag sen har jag suttit men den här jävla teorin i timmar, men jag känner att det är bäst att göra ett sista ryck nu innan the big day.

Annars så är jag ganska sugen på att fara ut och resa snart, Thailand lockar sjukt mycket för det känns ju skrämmande att jag inte varit i detta land ännu när resten av Sveriges befolkning redan hunnit åka dit typ sjuttio gånger;P Ska bara försöka få med mig mina brudar, för min mamma är det ingen idé att änns prata med för hon kommer typ aldrig åka dit!:O

Nu ska jag kila,pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag är SÅÅ PÅ att följa med!!! LÄTT alltså! Bara de att de kostar lite och just ganska mycke att fara just dit! :O Men jag SKA dit lixom. de är redan bestämt för länge sen!

2009-12-20 @ 11:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0