Måndag 28 December

Hallå!(:
Idag har jag också jobbat på H&M från 10-15, jag sa ju igår att det var helt lungt men idag var det helt tvärtom. Det var verkligen högtryck i butiken hela dagen, med köer långa som tusan och stökigt med kläder liggandes på golvet överallt. Jag förstår inte, folk blir som helt galna direkt det är en röd lapp på ett plagg. Men som tur var så var jag nedsatt på lagret nästan hela dagen eftersom det även hade kommit sjukt mycket varor som behövde komma upp i butiken. Sista timmen fick jag vara ute på avdelningen och städa, och ja det är nästan de värsta jag sett!:O

Sen när jag slutat jobba gick jag på stan med Olivia(: Jag bytte min klocka till en lilla och ställde in storleken och Olivia har en prick likadan fast rosa, haha ovanligt att vi har likadana saker;) Sen köpte jag även glitter spray till nyår och letade även en klänning till nyår, men det sket sig totalt! Brukar aldrig vara såhär sent ute, men som tur är så hoppas jag på att Olivia är min räddning!(:

Det är en sån här fast utan det där glittret, dom här klockorna är visst sjukt populära just nu!(:


Ikväll fick jag och Olivia något impulsivt ryck och åkte och kollade på Hockey!(: Haha gissa om vi var borta i början, visste inte ens vars vi skulle gå men sen gick det ju bra(: Synd bara att Lule var så dålig, men det var ändå helt kul att vara där för det var ju ändå bra stämmning. Så nu har jag varit på hockey första gången för i år(:

Nu måste jag verkligen sova,pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0