Måndag 21 December

Hallå!(:
Vilken hektisk dag det varit idag! Började med att jag tog tiobussen in till stan, och när jag kommer ut genom ytterdörren tror ni då inte det är typ en halvmeter snö så jag fick plummsa igenom plus att det var typ snöstorm ute. Inte för att man ska klaga över snön för jag vill ha en vit jul men måste allt komma på en och samma gång:O Jag åkte iallfall in till stan och tränade Psi med Linnea på Inpan, det var skönt att få göra bort dagens träningspass under förmiddagen(: Sen så duschade jag och gick och köpte förköp till Grace åt mig,Olivia och Linnea. trodde dom skulle vara slut men det fanns typ 20 st kvar, så det var tur. Skönt att det också är fixat, kommer nog bli grymt för jag har hört att det är sjukt många som ska dit(:

Sen gick jag på stan ett tag och köpte massa julklappar, sen kom även Jenny och gjorde mig sällskap och vi köpte julklapp åt Amanda(: Vi gick på stan i typ tre timmar och under den tiden han vi göra bort oss på stan ett x antal gånger, men det var sjukt kul x) Men jäklarns vad mycket folk det var överallt, det kändes typ som att gå på stan i Stockholm!

Efter det hade jag körlektion, var inte så mysigt att ha det i de här vädret. Men jag repeterade bara lite grejjer inför uppkörningen och det gick super(:

hittade även ett par svarta paljettleggins i storlek S och det var sista paret plus att dom var lite trasiga längst ner i benet så jag fick 20% rabatt på dom. Det gjorde typ min dag!(:


Nu var det dags för middag,pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0