Måndag 14 December

Dagens Outfit

Skjorta-H&M
Jeansleggins-Vero Moda
Skor-Convers
Örhängen-Gina Tricot


Tjennis(:
Sitter just nu här och lysnar på Higher- vinnarlåten i idol med Erik The King Grönwall, as bra låt!(:

Idag hade vi hur chill skola som hellst!(: Började med att jag kom till skolan och så hade vi inte ens första lektionen för dom som klarade provet, måste berätta att det gick typ helt bra för mig på det provet 71 av 80 fick jag och det var typ Mvg!(: Sen kollade vi film på dom två andra lektionerna, jag fick nästan kryp i benen för att jag satt stilla så länge x)

Det som gjorde min dag unik var när min handledare ringde och frågade om jag ville jobba på H&M på lördag! Jag ska få jobba på RIKTIGT på H&M på lördag 12-16, skit glad blev jag!(: Och ska även få jobba lite på jullovet troligtvis, snabba cash det gillar vi!;)

Nu hade jag inget mer på hjärtat för tillfället, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0