Lördag 26 December

Hallå!(:
Gårdagen var så GRYMT rolig, tror det här var en av dom bästa gångerna jag varit ut!!!:D Började med förferre hos Simon på skurholmen, jag och Olivia kom dit först och bara efter en timme typ var stället fullproppat med människor och det var typ 50 pers där. Det var dock inte så många som man kände för hans brorsa hade också fest där samtidigt men det var ändå trevligt!(: Vid elva drog alla in till stan, det var Grace som gällde. Först fick vi stå ute och frysa sönder typ men efter bara ett litet tag fick vi komma in men jag tyckte ändå det var lite dåligt att dom inte bara släppte in alla som hade förköp!:O

Inne på Grace var det sjukt bra drag hela kvällen och stället var fullproppat med kända ansikten. Och jag hade så sjukt kul prick hela kvällen!;D Jag tror aldrig heller jag dansat så mycket i hela mitt liv, fast då tog ju dock mina fötter kål på mig typ:O Sen när Grace stängde gick vi till Max och serriöst vad ont mina fötter gjorde, så till slut tog jag av mig skorna och promenerade i -20 grader kyla i bara sockar. Men den här kvällen måste lätt göras om och då ska alla dom bästa vara med!:D

Här kommer lite bilder från kvällen:


Idag har jag varit på mellandagsrea med Jenny och Alex, jag hade ju bestämmt mig för att åka även fast det blev fest igår, men med 5 timmars sömn är det inte så smart idé! Det var sjukt varmt och sjukt mycket folk plus att jag gick tomhänt hem och hur ofta händer det mig?:O Nä så mellandagsrea var inte riktigt min grejj i år helt enkelt.

nu ska jag kila,pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0