Lördag 12 December

Tjabba!(:
Gårdagskvällen var så jäkla kul, den bästa kvällen och utgången sen halloween helt klart!:D Kvällen började med att jag,jokki och Oliva for till en i Jokkis klass Nordan och började förfesta där och bara prata. Sen vid nio tiden åkte vi till bergnäset på förfest med massa härliga människor bla födelsedagsbarnet Danne!;D Det var verkligen roligt där förutom att Danne spillde ut hela min cider på golvet;Phaha. Vid halv tolv åkte vi in till stan, 9 pers i en bil var ganska trångt och varmt kan jag ta och meddela er. Äntligen var det dags för Cleo, det var inte lika mycket folk som det brukar vara men många kända ansikten så det var ändå skitkul!(: Sen övernattade jag och Olivia på skurholmen, så med typ 2 timmars sömn är jag ganska så död idag!

Idag har jag,Olivia,Jokki och Linnea bakat pepparkakor hos Jenny, gulligt av henne att bjuda in oss!(: Dock är jag ganska less på att baka just pepparkakor nu men det blev massa sniksnack i någon timme också, härligt att ändå göra någonting idag.

På tal om något helt annat så gav jag upp Farmville, allt försvann och jag orkar fan inte börja om från början!:O Men det var ändå typ bara jag och Jokki som fortfarande spelade det så;Phaha

Nu ska jag kika lite på fejjan,pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0