Fredag 4 December

Tjabba!(:
Idag var det mycket jag hade att tänka på, känns som min hjärna gått på högvarv tills idag. Först körlektion "låtsasuppkörningen" där satt den säger jag bara(: Snart,snart snart! Sen hade vi glosförhör i engelska inte för att det är så seriöst men iallafall. Sen var det prov, affärsutveckling var det som gällde för hela slanten. När jag fick provet i handen så tänkte jag bara: fy fan vad långt, det var typ 10 sidor! Men det gick skitbra kändes det som, och jag skrev på allt och ja det kändes bara helt bra!(: Haha okej det var väl inte så jävla mycket men det kändes som att allt kom på samma prick samma vecka plus att jag tragglat teori som en galning!

Ikväll har jag bara chillat här hemma med familjen och myst i tvsoffan framför Idol, första helgen på riktigt länge jag bara är hemma men det kändes som att det behövdes(: Och YEEEEESSS ERIK GICK TILL FINAL I GLOBEN!!! Nu ska han bara ta hem alltihop så är jag nöjd;) haha


Nu väntar sängen,pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0