Tisdag 4 Augusti

Tjabba(:
Igår kom mina kusiner hit för att fira mig lite i efterskott(: Jag fick även träffa min kusins barn Meja, hon blir bara sötare och sötare för varje gång jag ser henne och nu börjar hon ju bli riktigt stor. Jag tror snart hon är 5 månader eller nå sånt(: Det är lika kul att träffa dom varje gång nu när dom bor i Göteborg, fast dom ska ju flytta upp till Luleå igen fast det blir nog om nått år.

Sen åkte jag och pappa upp en sväng till sjukhuset och häslade på mamma och lillebror, seriöst vad han har legat på sjukhus den här sommaren. Jag tror det här är tredje gången dom ligger inne under sommare:O Fast det var lite kul fick träffa några sjuksköterskor som jobbar där som jag inte träffat på as länge, och varje gång dom ser mig tycker dom jag har blivit så stor;D Men det är som kul för det känns som att vissa av dom som har jobbat där riktigt länge har jag typ växt upp med eftersom min lillebror har legat så mycket på sjukhus.

Idag har det inte hänt så mycket alls, har hunnit med att steka på stranden ett litet tag med Jenny och hennes mamma(: Men har hört att det ska bli ännu varmare imorgon så då blir det nog ännu mer stek på stranden(:

Jag visste att allt var för bra för att vara sant, det var inte så perfekt som jag trodde. Men det är bara att ta nya steg och gå vidare.

Nu ska jag kila, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0