Tisdag 18 Augusti

Tjabba(:
Idag vaknade jag 06:30!;O Hade körlektion kvart över åtta så det var bara att pallra sig upp och åka buss in till stan. Jag var så jävla trött och på sånt dåligt humör och det kändes som att när jag körde gick bara allt skit. Så efter körningen frågade körskoleläraren hur jag tyckte det gick som vanligt och då svarade jag bara att allt gick dåligt! Fast det tyckte absolut inte hon, äh det var nog bara för att det var för tidigt på morgonen för mig helt enkelt.

Sen har jag bara tagit det lungt här hemma och pysslat på med såna här vanliga tjejgrejjer inför resan som: raka benen, måla naglarna, blocka ögonbrynen osv. Tog även en löprunda, kännde att det behövdes nu innan vi drar iväg.

Men mitt största problem inför resan är att packa!;O Alltså seriöst finns det någon i denna värld som är så dålig på att packa som jag är? Jag kan inte bestämma mig för vad jag ska ha med mig för kläder, hellst vill jag ju bara ha med mig hela garderoben men det funkar ju inte så jävla bra. Och även om jag minskar väskan några kilo så lyckas jag ändå alltid ta med mig på tok för mycket. Någon gullig människa som skulle kunna komma hit och packa åt mig vore schyst!(a)

Imorgon åker vi till Stockholm!;D


Vars tog Sommaren vägen?

Nu ska jag kila och platta håret, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0