Söndag 9 Augusti

Hallå(:
Idag sov jag till kvart i tolv innan pappa kom in i rummet och väckte mig. Riktigt skönt vare att sova så länge plus att jag inte kom i säng igår förrän vid tre tiden. Idag har det varit stekande varmt helt seriöst så måste det ju typ ha varit den varmaste dagen på hela sommaren!;D Jag cyklade till Amandas stall efter jag hade fått i mig frukost och mötte Jenny och Amanda som redan var där, vi cyklade hem och då hände världens konstigaste grejj. Jenny hade massa kläder på sin packethållare och helt plötsligt så råkade hennes tygväska fara ner i hjulet och liksom fastna så att man inte kunde cykla och pricken över i:et var att jennys mobil låg där i x) Men som tur var kom Jennys pappa och hämtade både Jenny och cykeln.

Efter den insidenten åkte vi hem till Amanda och gjorde milkshake, sjukt gott vare!(: Sen  har vi i princip bara suttit och chillat på Amandas altan resten av dagen. Just det sen kom Amandas farbror och han hade världens grymaste bil, en blå corvet!;D Vi fick testa sitta i den och den hade inbyggd dvd och hela kittet. Så nu vet jag vad som står högt upp på min lista att spara till, så sjukt coolt att ha en sån bil och bara köra runt och steka i!;D



Nu blir det movitime för min del, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0