Söndag 16 Augusti

Tjennare(:
Idag har jag inte gjort ett piss förutom att hjälpt till att storstäda hela huset här hemma. Fy fan det såg ut som en riktig svinstia här hemma;O Jag tycker ändå städa kan vara hyffsat kul men det gäller bara att komma igång med det men sen går det hur enkelt som hellst medans man lyssnar på lite musik samtidigt(:

Vid fyratiden dök Boman upp här hemma hos mig(: För det var nämligen så att vi skulle grilla hos Lena b ikväll alla brudarna och så var Boman tvungen att ha ett place att komma till lite tidigare. Men det var bara trevligt och Boman lärde mig ett nytt spel på facebook som visst hela klövern sitter och nöter sönder x)

Sen vid sextiden drog jag och Boman upp till Lena b, där blev det grillning för fullt(: Sen blev det massa prat och skojj hela kvällen och flera tjejer droppade in med kvällen så tillslut blev det fullt med tjejer på Lenas altan. Så satt vi där medans regnet öste ner ute och en massa tända ljus, mysfaktor hundra typ!(:



Nu ska jag hoppa i säng blir en tidig morgon imorgon, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0