Onsdag 26 Augusti

Tjabba(:
Idag har det varit skola som vanligt! Men vi går bara från 09:00- 11:00 för vi håller på att planera inför projektarbetet och UF-företaget(: Jag och Emma har kommit på en jättebra projektidé som vi ska försöka baka in i UF-företaget. Men det känns som att det kommer bli väldigt mycket jobb eftersom vi ska satsa ganska mycket på det här nu, men det kommer nog bli bra tror jag!(:

Just nu sitter jag här och har högtalarna på högsta volym och ur dom strömmar massa partylåtar. För ikväll är det nämligen partyyy för hela slanten!(: Jag vet på en onsdag det kanske känns lite wierd x) Men det är ju så att idag fyller Linnea 18 år, Grattis Grattis!!!:D Så vi ska fira henne riktigt ordentligen, först är det party hemma hos henne med massa people och sen drar vi in till stan för att gå på den sista Onsdagsklubben!;D Jag är såååå TAGGAD!!;D


Kvällens Outfit


Linne- Bik Bok
Kofta- Gina Tricot
Leggins- Lindex
Skor- Din sko
Halsband- H&M

Nu ska jag kila, vi ses i dimman people! pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0