Måndag 24 Augusti

Tjabba(:
jahapp då var första skoldagen avklarad! Seg morgon var det också eftersom vi började redan nio, 30 minuter i skolbänken fick vi sitta sen var dagen slut. Så det var väl inte så farlig, härligt att träffa alla klassisar också(: Men usch vad hemskt det känns att sista sommarlovet redan är borta, och att jag aldrig mer kommer få ha sommarlov i mitt liv! Men nu ska vi tänka positivt här, det är bara att börja tagga inför Studenten 2010!;D eller vad säger ni?

Efter den korta skoldagen blev det att gå på stan en sväng med Emma och Linda i klassen, sen bytte jag umgänge och hängde med Jokki,Olivia och Elin tillbaka till Kungs. Blev även att äta första skollunchen där med Amanda,Jokki och Keso. Sen drog jag,Jokki,Amanda,Elin och Elina in till staden och inhandlade en viss Linneas 18 års present;D Fy fan vad taggad jag är inför Onsdag, hoppas det blir en lyckad kväll!;D

Här är mina inköp från Stockholm och 3.000 spänn fattigare:

Ingen annan i Luleå som förhoppningsvis kommer ha den här jackan eftersom den är från Top Shop!;D


Nu väntar dom två sista Privileged avsnitten på mig, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0