Lördag 1 Augusti

Tjabba(:
Ännu en dag på LK!:D Kvällen började med att jag och Linnea blev bjudna på middag hemma hos Jenny, as god mat var det!(: Redan vid 7 tiden åkte jag,Jenny och Linnea in till stan. Vi hade ingen aning om vad som skulle hända där inne. Första hade vi ingenstans att vara före vi skulle in på området, men det hela slutade med att vi gick till Örnäset och hamnade på en förfest där och även Amanda kom dit(: Men på örnäset blev vi inte långvariga, så jag Jenny och Amanda bestämde oss för att gå tillbaka in till stan. När vi kom in på området skulle Jenny och Linnea se Anna ternheim, medans jag och Amanda inte alls var sugna på det så vi gick omkring på området och träffade massa kändisar(: Sen blev det även massa dansande i Kaffelinotältet precis som igår, men ikväll var det inte alls lika trångt men det var ändå sjukt mycket folk!

I slutet av kvällen hängde jag med Olivia(: Men det slutade helt i kaos, hujja vad arg jag var!:O Om man har lovat något så håller man väl fan det och inte skickar något fegt jävla sms och säger att man förklara allt imorgon och sen bara stänger av mobilen! Nä den här kvällen blev inte alls lika lyckad som igår, men jag tog mig iallafall hem med Linnea och Jokki vid två tiden.

Här kommer lite bilder från kvällen:


Kommentarer
Postat av: Linnea

gulledu! skicka gärna bilder från spelningen till mig sen! :) vore snällt! :D

2009-08-02 @ 14:16:24
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0