Fredag 7 Augusti

Hallå(:
Idag har det varit stekande varmt, våran termometer visade typ 30 grader i skuggan!:O Det är ju utomlandskänsla nästan! Idag var det egentligen tänkt att vi skulle bada på arcus och jag hade verkligen sett fram emot det, men då helt plötsligt svek alla;( Åh vad less jag blev då! Så då satt jag här hemma och stekte istället.. Jag hatar verkligen när personer lovar något men sen inte kan hålla det, och speciellt om dom klagar själva över att man gjort så någon gång och sen gör precis likadant själva utan att ens tänka.

Men på kvällen blev jag på mycket bättre humör!(: Har umgåtts med Amanda,Jokki och Linnea, först hängde vi vid skolan ett tag och gungade>.< Sen drog vi hem till mig och gjorde smoothie och kollade film. Det blev Eva & Adam- Fyra födelsedagar och ett fiasko, sååå länge sen man såg den och fortfarande är den lika bra tycker jag. Känns som man fortfarande kan varenda replik utantill x) haha




Imorgon blir det nog fest igen, Så det är bara att tagga upp igen!;D


Nu ska jag krypa ner i sängen, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0