Fredag 31 Juli

Det är ingen vanlig dag för det är MIN födelsedag, Hurra,Hurra,Hurra!!:D

Dagen började med att min familj kom insjungades i mitt rum med massor av paket. Jag fick massor med fina saker:
-Ett Himmlakatten halsband
-Ett nytt skal till min Iphone
-En stor högtalargrejj som man kan stoppa Iphonen i så blir det as bra ljud
-En Viktor&Rolf parfym
-En väska
-En väckarklocka med inbyggd lampa i, som gör att man vaknar av ljuset och får mer energi på morgonen(?)
-Massa flyttahemifrån grejjer som jätte coola glas,slevar,handdukar och skålar

Efter det kom Morfar och firade mig lite snabbt och fick pengar av honom(: Sen så åkte vi in till stan för att jag skulle och sminka mig på Make Up Store. Det blev en jättefin sminkning med guldiga matta ögon och röda läppar som skulle matcha min klänning jag skulle ha på mig på kvällen. Sen så gjorde jag även världens kap! Hittade ett par skor för kvällen och det bästa av allt var att det var 70% rea så dom kostade endast 150 spänn!(:

Sen var det bara att stressa hem för då var det dags att göra iordning maten och allt för kvällen. Vid 6 tiden droppade alla 12 tjejerna in(: Vi åt grillat och blev även två efterrätter, fick en jätte fin present av dom! En ansiktsbehandling, precis något som jag alltid velat testa(: Tack så jätte mycket brudar!:D Vid halv nio tiden drog vi alla in mot stan, Amandas place var det dags för då. Vi var där ett tag innan vi drog vidare in till LK. Jag fick även ett band som jag hade runt mig av alla brudarna där det stod: Krama mig 18 år idag! Seriöst jag skulle räkna kramarna, men helt ärligt så tappade jag räkningen efter dom 20 första typ;) Fick minst 100 kramar av både kända och okända människor, men det var bara kul(: Min födelsedag blev den bästa någonsin! Helt perfekt var den och tack alla ni som gjorde min dag perfekt!:D

Här kommer lite bilder från kvällen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0