Tisdag 21 April

Det är ingen vanlig dag för det är Jennys födelsedag, Hurra,Hurra,Hurra!:D GRATTIS GUMMAN PÅ 18ÅRS DAGEN!<3<3<3

Kom nyss hem från födelsedagsbarnet själv, hon bjöd nämligen på fika idag för alla oss(: Skojja inte om att hon hade as mycket gott fika, speciellt den där väldigt kladdiga kladdkakan som jag var väldigt förtjust i. Seröst det kändes som jag gick upp tre kilo efter alla kladdkaka jag åt;P Plus att hon hade sjukt mycket goda frukter och bär i massa skålar. Det blev helt klart tummen upp för Jennys fika(: Hon fick ju också massa fina pressenter, som jag hoppas hon blev väldigt nöjd över(:

Åh vad jag längtar till min 18års dag nu när alla bara fyller år, men jag vet att alltid när Jenny fyller år är det bara tre månader och tio dagar kvar fast det är ju inte så bara;S Jag har redan börjat planera inför min 18års dag, jag fyller ju nämligen år på fredagen på Lulekalaset så då blir det nog en hejdundrande fest, så var beredda!;D hehe


Födelsedagsbarnet<3

Nu ska jag kila och kolla nyaste avsnittet av One Tree Hill(: pusstjing

Kommentarer
Postat av: jenny

hihiii! tack så skitanmycket gumsiii :D Men vilken gammal bild du hade. Och vilket hår jag hade, jag saknar faktiskt lugg ganska mycke. men de är så praktiskt nu med mitt hår, så jag gör kanske inget vilket är skit tråkigt.. hihi :)

2009-04-23 @ 20:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0