Söndag 26 April

Tjabba(:

OJOJ VILKEN FEST DET BLEV!:D Det var nämligen så att Jokki hade sin sena men efterlängtade 18års fest igår hemma i sitt hus. Kvällen började med att dom allra närmaste var där sen efter nån timme började folk rulla in och vid tio tiden var det seriöst proppat med folk i Jokkis hus, både kända och okända människor. Stämmningen var helt enkelt på topp hela kvällen!(: Kvällen bjöd på mycket roligheter som t ex Victor och Alex knasigheter, plåstrade om Ole, Prommenad med Keso, Viktors uppskurna tumme, Greas dans och Tobbes jävla trolleritrix! Shit vet ni hur sjukt bra Tobbe var på att trolla med kortleken, han kunde typ alla möjliga trix men oj vad arg jag blev när jag inte förstod hur han gjorde. Han är rena rama TrolleriTobbe(:

Jokki du ska ha en stor elouge för att du anrodnade den här festen, det var det roligaste på länge(: Hoppas det blir en favort i repris:D Men jag tyckte synd om Jokki som skulle städa upp allt idag. Fast jag och Olivia åkte dit för ett tags en eftersom min kamera var på vift någonstans i Jokkis hus och då var typ redan hela huset städat;P

Här kommer lite bilder från kvällen(:

Kommentarer
Postat av: Linnea

fina pics! :)

2009-05-03 @ 19:29:41
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0