Söndag 12 Mars

Hallå(:
Kvällen igår hos Victor blev riktigt trevlig. Det bjöds på grillat kött, som är en utav mina favoriter med massa goda tillbehör och som efterrätt fick vi någon chokladkaka med nå klet ovanpå som var super(: Det hände en väldigt rolig grejj vid middagsbordet också. Jag satt och berättade om min lillebror som hade rymt igen och alla var som helt inne i det jag berättade och så helt plötsligt säger Victors bror Simon: Är det en katt som sprungit bort? Gissa om det var någon som kunde hålla sig för skratt:P

Sen helt plötsligt fick Elina en snilleidé om att vi skulle rensa hennes klädkamare eftersom hon flyttar om tre veckor, sagt och gjort så hjälpte jag och Jokki till. Fy sjutton vad kläder hon hade, det var ju till och med mer än mig och då är det illa;) Det blev världens högar i hela rummet och det tog väl sisådär en timma eller nå. Det måste ha varit år och dagar sedan hon rensade den sist och det hela slutade med att en hel stor sån där SAS påse blev fyllde med kläder som skulle ärvas.

Efter det blev det movietime och filmen vi såg var Seven Pounds, gissa om den var bra!(: Den var lite svår att komma in i från början men när man väl hade tittat ett tag började bitarna falla på plats, men slutet var ju bara förjävla sorligt. Jag har kommit på att jag älskar alla filmer som Will Smith är med i, han är ju så sjukt bra skådespelare. Den var så bra att jag och Victor höll oss vakna hela tiden medans Jokki och Elina slumrade till;)haha Men om ni inte har sett den så se den!:D

Nu ska jag ut och springa, pusseli

Kommentarer
Postat av: jokki

ja det var värsta mys igår! och kul att vi möttes itt i övningskörandet en till gång, vad är oddsen?

2009-04-12 @ 17:29:25
URL: http://jokkihanna.blogg.se/
Postat av: Elina

Du jag ränsade den inte allt för länge sedan ;)

2009-04-13 @ 15:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0